Neden Havayolu Reklamcılığı?

Farklı Ürünler, Farklı Kampanyalar ile Yüksek Taşıyıcılık Değeri!

1 Farklı Ürünler, Farklı Kampanyalar ile Yüksek Taşıyıcılık Değeri!

Havalimanı reklamcılığı, terminallerin iç ve dış alanlarında bulunan tüm reklam panoları, CLP (raket) reklam yüzleri, stant alanları ve diğer özel reklam uygulamaları gibi çok geniş bir mecra yelpazesi sunar. 

2 Orta ve Üst Sosyoekonomik Gruba Doğrudan Erişim

Havalimanı reklamları markalara, orta ve üst sosyoekonomik gruba ait milyonlarca uluslararası yolcu ve turiste ulaşması için öncelikli fırsat sunar.

Orta ve Üst Sosyoekonomik Gruba Doğrudan Erişim
Hedef Kitle ile Uzun Süreli Etkileşim

3 Hedef Kitle ile Uzun Süreli Etkileşim

Havalimanı yolcuları terminalde yaklaşık olarak 2 saat geçirirler.

Yolcular terminalde geçirdikleri süre içerisinde; seyahat ruhunda, yani olumlu, istekli ve reklama açık bir ruh haline sahiptirler.

4 Seçkin Reklamverenler ile Bir Arada Olma / Yüksek Marka Algısı

Havalimanı reklamcılığı seçkin bir mecra olduğu için bu alanlarda reklam veren markaların, tüketiclerin gözündeki marka algısı da yüksektir.

Seçkin Reklamverenler ile Bir Arada Olma / Yüksek Marka Algısı
Farklı Mecralara Göre Erişim Maliyeti Avantajı

5 Farklı Mecralara Göre Erişim Maliyeti Avantajı

Düşük erişim maliyeti, yüksek sosyoekonomik profile sahip hedef kitle, yaratıcı tasarımlar ve yüksek marka algısı ile Havalimanı Reklamcılığı reklam verenler için vazgeçilmez bir mecradır.